Show-ul “Românii au talent”, difuzat vineri seară de Pro TV, a fost lider absolut de audienţă pe toate segmentele de public.
În intervalul orar 20.30 – 23.02 în care a fost difuzat un nou episod al emisiunii, Pro TV a obţinut o medie de 26 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 52% pe segmentul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, de peste cinci ori mai mult decât Kanal D, situat pe locul al doilea, cu 4,9 puncte de rating şi 9,8% cota de piaţă. Antena s-a clasat abia a treia în topul audienţelor, cu 3,6 puncte de rating şi 7,2% share. Mai mult, în minutul de aur, 21.48, Pro TV a atins pe acest segment de public un vârf de audienţă de 32,0 puncte de rating şi 62% cotă de piaţă.
La nivel urban, clasamentul s-a menţinut. Astfel, Pro TV a fost lider de audienţă cu 23,5 puncte de rating şi 41,6% share, urmat de Kanal D, cu 7,3 puncte de rating şi 13,0%, iar Antena 1, ocupanta celei de-a treia poziţii, cu cifre de aproape opt ori mai mici decât postul din Pache Protopopescu – 3,1 puncte de rating şi 5,5% share.
Şi la nivelul întregii ţări, show-ul “Românii au talent” a fost urmărit, vineri seară, de cei mai mulţi telespectatori, iar Pro TV a avut o medie de rating de 25,5 puncte şi o cotă de piaţă de 45%, de aproape patru ori mai mult decât Kanal D, care a obţinut 6,7 puncte de rating şi 11,7% cotă de piaţă. Antena 1 a rămas tot pe a treia poziţie în clasament, cu o audienţă medie de aproape nouă ori mai mică decât Pro TV, respectiv 2,8 puncte de rating şi 5,0% cotă de piaţă.